Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за спирачки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за спирачки

    Здравейте колеги купих си четирибутално брембо от Алфа турбо та трябава ли да сменям сп помпа и сервото? Колата е 2.4 жтд 136 кс.
    Алфа 166 2.4 JTD

  • #2
    Не. Само апаратите. Виж за джантите, не знам.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      Джантите ако са 16' от ЖТД няма да станат. Ако са 17-ки няма да има проблем.
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #4
        И дисковете се сменяват ако не се лъжа са 310мм.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от simvola Покажи съобщение
          И дисковете се сменяват ако не се лъжа са 310мм.
          Точно толкова са.

          Comment


          • #6
            Аз съм вземал апарати с дисковете и накладките джантите стават 17 цола с но и преди със старите не ми спираше добре къде да търся причината в сервото или във вакум помпата и тя как се проверява? Сервото като натисна педала и запаля колата много бавно слиза надолу.
            Маркучите за вакума съм казал да ги проверят.
            Last edited by Росен Желев; d.m.y г., 13:51.
            Алфа 166 2.4 JTD

            Comment


            • #7
              По-скоро или маркуч или сервото. Би трябвало след престой да не е твърд педала, а поне 1-2 натискания да е мек. Т.е. от някъде да се губи вакуума. При мен и двете спират еднакво добре, но на Т.С.-ка педала е по-лек и с по-малко натискане спира. Пробвал съм и на други 3 коли с четирибутални апарати и при тях също педала е по-твърд.
              Last edited by Boby; d.m.y г., 13:58.
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #8
                Когато престои педала е твърд стои горе и като запаля много бавно пада.Ама това на старите апарати.
                Алфа 166 2.4 JTD

                Comment


                • #9
                  Има проблем в сервото.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Ок колко върви втора ръка?
                    Алфа 166 2.4 JTD

                    Comment


                    • #11
                      А прави ли ти проблем с разтоварването на турбината?
                      Огледай първо хубаво маркучите от помпата до сервото и до соленоида да няма пробив и да тегли въздух и тогава търси друго серво.
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Ок и мене соленоида доста ме съмнява казах до проверят маркучите и него да не е пукнат утре ще се разбере.Аз серво намерих ама проблема е чe нито аз нито продавача му знаем цената
                        Last edited by Росен Желев; d.m.y г., 15:18.
                        Алфа 166 2.4 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Росен Желев Покажи съобщение
                          Ок и мене соленоида доста ме съмнява казах до проверят маркучите и него да не е пукнат утре ще се разбере.Аз серво намерих ама проблема е чe нито аз нито продавача му знаем цената
                          Първо се убеди, че имаш проблем с твоето, пък ако трябва после ще се надлъгвате за цената
                          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Напълно подкрепям това, че трябва първо да се установи, дали накрая на маркуча към сервото се създава нужния вакуум.
                            Но от факта, че след гасене на мотора педалът е твърд а след палене омеква бавно, разсъждавам така:

                            Щом педалът омеква бавно, означава, че по маркуча се осъществява някакво засмукване откъм мотора.

                            Дори ако този дебит не е достатъчен за нормалната работа на сервото, следва че след примерно минута работа на мотора, в сервото макар и по-бавно ще се създаде необходимия вакуум.

                            В резултат на това, би трябвало поне при първото натискане педалът да е мек.

                            Така стигам до заключението, че проблемът е в сервото.

                            Но това са само предположения.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Ок утре ще го прегледат основно серво и помпа намерих ако трябва ще се сменят.
                              Алфа 166 2.4 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X